Sunday 20 January 2013

Berakhirnya Sebuah Penantian

Assalamualaikum.
hmmm.. bila baca balik tajuk n3 nih da boley wat tjuk drama rasanya..haha serius xlawak!
ok back to the topic..actually  apa yang aku cuba nak sampaikan adalah aku da sampai kampung halaman yang tercinta..Alhamdulillah setelah sekian lama xbalik akhirnya aku selamat menjejakkan kaki di bumi Kedah..pada Hari lahir Sultan plak tu..hehe nmpak tak bertapa sayangnya aku kt sultan kedah..moga Allah merahmatinya umurnya..dari Terengganu aku transit kat SP (umah kakna) then malam ni baru balik umah..  perkara yang buat aku happy hari ni :
  • jumpa mak abah n family terchenta
  • main ngn  anak2 sedara (walaupun umo da 21 tp mcm umo 4 5 tahun ja bila jumpa bebudak nih)
  • dapat makan durian (da lama kot ngidam) 
  • tak lupa jugak dgn kehadiran cucu Hj Nordin n Puan Meriyah yang ke-8 

subhanallah comelnya baby ni..depa kata muka cam aku kecik2 dulu wink2 (@_@)

.Alhamdulillah atas nikmat keluarga bahagia dan rezeki yang Allah berikan.


0 comments:

Post a Comment